poniedziałek, 29 czerwca 2015

Day SPA

Dzisiaj odwiedziłam salon SPA. Był to prezent na 18 urodziny od rodziców, o którym przypomniało mi się po roku. Świetny relaks i odpoczynek, szczególnie dla osoby, która ćwiczy.

Mój pobyt zaczął się masażem gorącym, czekoladowym olejkiem. Uwielbiam! Następnie miałam zabiegi oczyszczające twarz i relaksacyjną maseczkę. Potem został wykonany peeling całego ciała, również o zapachu czekolady. A na koniec manicure i malowanie paznokci na piękny kawowy kolor. W obiekcie leciała przyjemna dla ucha japońska muzyka, obsługa była bardzo miła i nie było tłumów. Szczerze mówiąc odniosłam wrażenie, że jestem jedyną osobą, która jest w trakcie zabiegów. :)
Jeżeli będziecie kiedyś w Olszynie to polecam Endorfina SPA.
________________________________________________________________
Moje dzisiejsze posiłki:
-śniadanie: rogal z makiem
                      kabanosy wieprzowe
                      pomidor
-drugie śniadanie: musli + mleko 2%
-obiad: ryż + smażona pierś z kurczaka w sosie chińskim
-przekąska: arbuz
-kolacja: brak

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Śmiało, skomentuj i daj znać co o tym sądzisz :)