poniedziałek, 22 czerwca 2015

Tabata

Pod tą nazwą kryje się 4 minutowy, bardzo intensywny trening. Gdy postanowiłam go wykonać nie wierzyłam, że 4 minuty mogą w ogóle coś dać, a jednak. Były to najbardziej męczące 4 minuty, po których padłam na twarz.

Tabata fantastycznie podkręca metabolizm, oraz jest świetnym treningiem aerobowym, który dzisiaj wykonałam z uśmiechem na ustach. :)
Filmik, oczywiście z moją ulubioną Natalią Gacką:


___________________________________________________________________________________
Moje dzisiejsze posiłki:
-śniadanie: jajecznica z 2 jaj (bez żadnych dodatków)
                   2 kromki chleba razowego

                   pomidor
-drugie śniadanie: musli (płatki owsiane, płatki żytnie, rodzynki, siemię lniane, wiórki 
                                 kokosowe, ziarna słonecznika, płatki kukurydziane) + mleko 2%
-obiad: smażony filet z piersi kurczaka z serem pleśniowym
              pomidor, ryż
-przekąska: nektarynka
-kolacja potreningowa: jogurt naturalny + miód + banan + czereśnie

Do jutra!

1 komentarz:

Śmiało, skomentuj i daj znać co o tym sądzisz :)