wtorek, 23 czerwca 2015

Pomimo przeciwności losu...

Dzisiejszy dzień był bardzo ciężki. Ciągły i dokuczliwy ból głowy nie dawał mi spokoju. Pomimo tego nie odpuściłam i pojechałam na trening.

________________________________________________________________
Wczoraj postanowiłam przetestować przepis na batony białkowe, który znalazłam w internecie na jednym z forum o tematyce sportowej. Troszkę go zmodyfikowałam według własnych potrzeb i preferencji.

Batony białkowe:
-60 g odżywki białkowej (u mnie czekoladowe WPC 80 od KFD)
-70 g wiórków kokosowych 
-30 g zmielonych płatków ryżowych 
-10 g zmielonych płatków owsianych 
-80 ml mleka 
Płatki wrzucamy do wysokiego naczynia, nakrywamy i mielimy np. blenderem (ja zrobiłam dziurkę w chusteczce i nałożyłam na końcówkę blendera). Dodajemy resztę składników. Mieszamy wszystko, formujemy 4 batony i wrzucamy do lodówki na kilka godzin, a najlepiej na noc.

A tak wygląda gotowy baton w moim wykonaniu:



________________________________________________________________
Moje dzisiejsze posiłki:
-śniadanie: owsianka z mlekiem i żurawiną + banan
-drugie śniadanie: kabanosy wieprzowe
                               kromka razowego chleba z serem pleśniowym
                               pomidor z pieprzem cayenne

-obiad: smażony filet z piersi kurczaka
              surówka z młodej kapusty
              ryż
-przekąska: garść suszonej żurawiny
-kolacja potreningowa: jogurt naturalny + miód   ________________________________________________________________
Aktualizacja podstrony "Akrobatyka" 
http://akrofit.blogspot.com/p/akrobatyka.html

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Śmiało, skomentuj i daj znać co o tym sądzisz :)