piątek, 19 czerwca 2015

Hello world!

Mam na imię Iza i toczę zaciętą walkę o formę, kondycję i ciało idealne.
Postanowiłam założyć bloga by się zmotywować przy dążeniu do mojego celu, a przy okazji może pomóc komuś zacząć przygodę ze sportem.

Na moim blogu będę pisać o moich celach i wynikach sportowych, o motywacjach, o pomysłach na treningi i posiłki oraz czasem o rzeczach w ogóle nie związanych z tematem sportu. ;)
Chciałabym dodawać posty codziennie, aby móc "wyspowiadać się" z moich małych sukcesów, ale też porażek.
Jest to mój pierwszy blog w życiu, więc pewnie minie trochę czasu zanim się rozkręcę.
Póki co, chętnie rozważę każdą sugestię dotyczącą treści i formy moich wpisów oraz tego co robię.
Mam nadzieję, że swoją obecnością pomożecie mi w dążeniu do celu. 
Trzymajcie się, do jutra :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Śmiało, skomentuj i daj znać co o tym sądzisz :)