sobota, 8 sierpnia 2015

Squat challenge

W środę zaczęłam 30dniowy squat challenge.Polega on na wykonywaniu przysiadów przez miesiąc z przerwami na regenerację mięśni co 3 dni.Codziennie robimy coraz większą ilość przysiadów, aż dojdziemy do 250 powtórzeń. Brzmi absurdalnie i niewykonalnie? Nic bardziej mylnego! Po 30 dniach codziennych przysiadów liczba 250 nie zrobi na was wrażenia. Sama jestem już na 4 dniu i nie było wcale trudno, więc nie obawiam się 100 powtórzeń, ani nawet 250. :)

Trzeba tylko pamiętać, aby przysiady robić prawidłowo, inaczej możemy nabawić się bólu stawów lub dość poważnych kontuzji np. kolan albo kręgosłupa. Ta tym filmiku (klik) dziewczyna pokazuje jak prawidłowo powinno robić się przysiady.
3 złote zasady prawidłowych przysiadów:
* plecy muszą być proste
* kolana nie mogą wychodzić poza stopy
* stajemy stabilnie na całych stopach



A poniżej tabelka z ilościami powtórzeń. Warto ją wydrukować lub przerysować i powiesić w widocznym miejscu aby nie zapomnieć o swoich codziennych squat'ach. :) Powodzenia!


0 komentarze:

Publikowanie komentarza

Śmiało, skomentuj i daj znać co o tym sądzisz :)