poniedziałek, 20 lipca 2015

Podsumowanie miesiąca #1

Minął pierwszy miesiąc mojej walki o formę. Były chwile słabości (słodycze, lenistwo), ale były też bardzo fajne i aktywne dni. Wypróbowałam kilka nowych fit przepisów i na pewno będę do nich wracać. Moje postępy może nie są powalające, ale jestem zadowolona, że coś ruszyło i motywuje mnie to do dalszych starań. W przyszłych miesiącach muszę bardziej przyłożyć się do treningów i nie dać się słodkim pokusom. Mam nadzieję, że będzie już tylko lepiej.





Muszę trochę podnieść sobie poprzeczkę i zmienić parę rzeczy w "Mój cel", gdyż nie myślałam, że te parę centymetrów tak szybko odleci.

Mój cel po wprowadzeniu zmian

Szykuję się na kolejne miesiące ciężkiej pracy i czekam na efekty.


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Śmiało, skomentuj i daj znać co o tym sądzisz :)