środa, 3 maja 2017

Welcome back

Puk, puk. Jest ktoś po drugiej stronie?
Postanowiłam powrócić do prowadzenia bloga, po długiej nieobecności. Mam nadzieję, że nikt się nie obraził za moje zniknięcie, ale studia i inne obowiązki jakoś mnie tak pochłonęły, że z dnia na dzień zapomniałam ile dobrego dawało mi to miejsce i je porzuciłam.
Na szczęście nie porzuciłam mojego uwielbienia do zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej! Dlatego postanowiłam tu wrócić i znów dawać Wam i sobie kopniaki motywacyjne oraz pomysły na jedzonko i treningi.
Co się ze mną działo przez te kilka miesięcy?
Studiowałam, trenowałam, miałam kilka momentów zwątpienia w siebie i swoje umiejętności przyswajania wiedzy [loser], przetestowałam kilka diet i w końcu znalazłam tę idealną dla mnie ♡
Uświadomiłam też sobie, że małe potknięcia nie mogą zrujnować wszystkiego co sobie wypracowaliśmy i wypracujemy, że człowiek nie jest robotem i czasem musi sobie zjeść tę pizzę czy słodki deserek (oczywiście własnoręcznie zrobiony!) i w końcu, że warto mierzyć wysoko i ciągle podnosić sobie poprzeczkę.
Dlatego wracam z podwójną dawką motywacji i wieloma pomysłami w głowie, zarówno na to miejsce jak i na siebie.
Cele na najbliższe kilka miesięcy?
🗸 zdać sesję (anatomia i biochemia czeka)
🗸 rozpocząć kurs na trenera personalnego
🗸 znaleźć pracę na wakacje w branży fitness
🗸 zrealizować mój plan sylwetkowy (opowiem o nim w następnym wpisie)

Mam nadzieję, że będziecie ze mną i będziemy się nawzajem wspierać, motywować i inspirować.
Przy okazji chciałam zaprosić Was na mojego Instagrama. Póki co wiatr tam hula, ale już niedługo zacznę dodawać zdjęcia.
Follow me! instagram.com/iza.akrofit/
Moc z Wami! Iza 🐻

5 komentarzy:

  1. Witaj ponownie! :) Miło czytać takie optymistyczne wpisy! Życzę Tobie aby wszystko szło po Twojej myśli! Już czekam na następny wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Właśnie tworzę wpis na temat mojego teraźniejszego sposobu odżywiania, więc powinien ukazać się na dniach :)

      Usuń
  2. Mnie też pochłonęła praca, studia, ale po niecałym roku wróciłam! :)
    Fajnie, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesja to ciężki czas dla studenta ;) Czekam na Twój powrót!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Ciekawi mnie co u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało, skomentuj i daj znać co o tym sądzisz :)